אני בן יחיד אז קרבי אני לא אהיה
הפרופיל שלי בעיקרון הוא 97 (צו ראשון יגיע השבוע), אבל יש דברים שלדעתי לא יגלו אבל אם אני אכריז עליהם הפרופיל ירד ל82 או 72
השאלה היא מה ההבדל בשירות לא קרבי של 97 82 או 72
תודה
אני בן יחיד אז קרבי אני לא אהיה
הפרופיל שלי בעיקרון הוא 97 (צו ראשון יגיע השבוע), אבל יש דברים שלדעתי לא יגלו אבל אם אני אכריז עליהם הפרופיל ירד ל82 או 72
השאלה היא מה ההבדל בשירות לא קרבי של 97 82 או 72
תודה
|
|
למה שלא תהיה בקרבי אם אתה בן יחיד..ההורים שלך פשוט יצטרכו לחתום ותוכל להיות קרבי.
ההבדל הוא ביחידות, כל יחידה דורשת פרופיל אחר, נגיד עם 72 לא תוכל ללכת לשייטת אבל עם 97 לא תוכל ללכת לדברים ככמו ממרם נראה לי..
בעיקרון השירות בפרופיל 72 הואא שירות שמוגבל מבחינה קרבית רק לתומכי לחימה ויחידות מסוימות כמו שריון או תותחנים... בפרופיל 82 יש מספר יחידות שלא ניתן להתקבל אליהם ועוד יחידות שאם יש לך סעיף פוסל אתה לא יכול להתקבל אליהם..
אתה יכול להיות קרבי אם אמא שלך או אבא שלך יחתמו לך על אישור
כעקרון יש הרבה הבדל גם במשהו שהוא לא קרבי, בקרבי כמו שאתה בטח יודע מתחת ל97 חי"ר מלא [גולני גבעתי צנחנים וכד'] לא יכול .
אבל במשהו שלא קרבי יש כמה הבדלים יש כאלה שיפסלו אותך במידה שאתה תהיה 97
אבל במידה ואתה פסול חי"ר או יח"ש מבחינה אחרת כמו שאתה עכשיו [הורים או ילד יחיד] אז אתה לא נפסל .
יש כמה מקצועות שאתה לא קרבי ואתה לא יכול להגיע אם אתה לא 97 כמו חובש ימי במקומות מיוחדים
סמב"צ בבסיסים מסויימים ועוד , אבל זה תלוי גם מה אתה אומר להם שם, איזה דברים פוסלים אותך ..
עיוורון צבעים מוריד פרופיל לגובה של אסטמה לא חמורה .. כמו אנמיה .. כל אחד פוסל אותך משהו אחר ..
זה תלוי בהרבה מאוד פרמטרים .. אם תרשום פה מה אתה הולך "להצהיר" אני אשאל את הקר"פ פעילה של חה"י בע"ה .
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת
אני יודע שאם ההורים שלי חותמים אני אהיה קרבי, חשבתי שזה מובן בהודעה שהם לא חותמים
שאתה רושם "להצהיר" זה לא חרטות
יש לי בעיה שהעור שלי נהיה אדום ונפוח אם אני מגרד או שורט אותו, יבלת ברגל שפה ושם צצה ועקמת קטנה
אתה חייב להצהיר כי זה דברים שאפשר לגלות בקלות ומלבד זה זה יכול לדפוק אותך למדי
להצהיר או לא זה לא מה שביקשתי לדעת.. אלה שיקולים שאני יעשה כבר בבוא הזמן
מה שביקשת לדעת עניתי לך בהודעה הראשונה שלי
אני לא חושב שמה שיש לך מוריד את הפרופיל זה קשור על איזה רופא אתה תיפול בור"פ שלך [מדבר על היבלת]
אבל מה שיש לך בעור אני לא יודע על מה מדובר בדיוק ככה שאני לא יכול להגיד לך בדיוק מה יוריד ומה לא .
מה שיש לך בבית זה שאתה בן יחיד זה כן יפסול אותך במידה ואתה תרצה או שאמא שלך תרצה .
בהצלחה .
__________________________________________________"עַיִן בְּמַר בּוֹכָה וְלֵב שָׂמֵחָ:"__________________________________________________בובית יש רק אחת