קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-05-2006, 22:08
  2. יוסטון רוקטס - לוס אנג'לס לייקרס (6+) ===>>>8/2/06
    על ידי super G בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 09-02-2006, 13:26
  3. דאלאס מאבריקס VS לוס אנג'לס לייקרס (10+) ==>>7/2/06
    על ידי super G בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 08-02-2006, 23:41
  4. דטרויט פיסטונס - לוס אנג'לס לייקרס (6+)
    על ידי Fury בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 30-01-2006, 15:20
  5. דאלאס מאבריקס - לוס אנג'לס לייקרס (8+)
    על ידי Fury בפורום הימורים ו-Winner
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 13-12-2005, 20:02
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

מידע |הלוס אנג'לס לייקרס של שנת 85' - הימים הטובים

  1. #1
    משתמש מתחיל
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    125
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל מידע |הלוס אנג'לס לייקרס של שנת 85' - הימים הטובים

    אחחחח... עזבו אתכם ווילט צ'מברליין עם כל השיאים שהוא שבר.



    עזבו אתכם קובי ברייאנט, אחד השחקנים הכי טובים שהלוס אנג'לס לייקרס ראו וגם המשחק עצמו.



    עזבו אתכם גם הקבוצה של 2004-2005 של גרי פייטון, חבר ההיכל התהילה, קובי ברייאנט(אין עוד מה להוסיף), קרל מלון עוד חבר היכל התהילה ואחד השחקנים הכי טובים ששיחקו באותו דור ושאקיל אוניל, מבחינתי הסנטר הטהור הכי טוב שאי פעם דרך על המגרש.



    זהו, הנבחרת של לוס אנג'לס לייקרס בשנת 85', תפארת הכדורסל העולמי, ממש כדורסל טהור, סטרייט כדורסל, עבודת-צוות, לא כמו היום ששחקן יחדור לסל עם 3 גבוהים בצבע וינסה לעשות תבלתי אפשרי או שינסה לקלוע על המגן שלו!.
    עם הפוינט-גארד הכי טוב אי-פעם בגובה 9'6 - מג'יק ג'ונסון (קשה להתווכח שלא~!).


    סנטר שמבחינת תארים היה צריך להיות השחקן הכי טוב שאי-פעם שיחק את המשחק(במקום אם.ג'יי וכל מי שמבין יודע) - קארים אבדול-ג'אבר.


    סמאל-פוורורד שהפך לאול-סטאר(לדעתי הבוסט שהפך אותו לזה היה כמובן מג'יק ג'ונסון), אתלט מוכשר שהיה סמאל פוורוורד טהור עם גודל ומהירות מצוינת שידע לעשות הכל על המגרש - ג'יימס וורטי.



    אכן, הימים היפים של הכדורסל, למי שהכיר את הימים האלה הוא בטוח מתגעגע אליהם.



    משתמש תותח בפורום אטרף [:

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור האוואטר של dank179
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    גיל
    32
    הודעות
    1,267
    לייקים
    0
    נקודות
    30
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    היו ימים לייקרס היו טובים יותר היו...







  4. #3
    משתמש משקיע האוואטר של SWISHY
    שם פרטי
    פרשתי
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    2,954
    לייקים
    1
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    פרשתי

    ברירת מחדל

    עזבו אתכם קובי בראיינט? אין מצב!
    פעם באמת היו נבחרת חזקה, במיוחד 2004-2005 !
    מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעבר
    פרשתי לנצח

  5. #4
    משתמש כבוד האוואטר של shachar4490
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    6,642
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    הבעיה שלהם היא בגלל קובי.. שהוא על המגרש אין כמעט משחק קבוצתי..

  6. #5
    משתמש משקיע האוואטר של LeBron
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    3,287
    לייקים
    0
    נקודות
    262
    משפט מחץ
    I've failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed.-Michael Jordan
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    באמת חבל שהתקופה הזאת לא תחזור אף פעם

  7. #6
    משתמש כבוד
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    39
    הודעות
    2,981
    לייקים
    0
    נקודות
    2,083
    משפט מחץ
    רוג'ום עושים באהבה או לא עושים בכלל!

    ברירת מחדל

    לפני כעשר שנים, בחגיגות החמישים לליגה, היה וויכוח גדול על הקבוצה הכי גדולה בכל הזמנים, היו מספר מתמודדות, שיקגו של 95-96 (72 ניצחונות בעונה הסדירה, אליפות די קלילה), ניו יורק של 70', הלייקרס של 72', בוסטון של 86' דטרויט של 89' והלייקרס כמובן של אמצע שנות השמונים.

    אי אפשר להגיד בברור איזה מהקבוצות גדולה יותר, כי אפשר לעשות השוואה כזאת לדעתי, אכן הלייקרס של אז היו הקבוצה ענקית, שלקחה את האליפות אפילו מול היריבה הנצחית בדמות בוסטון סלטיקס של בירד ומקהייל, כשהיא מציגה משחק קבוצתי משובח, יכולות הגנה מטורפות ויציבות שלא תתואר, בהנהגת מג'יק (שלדעתי האישית אגב, הוא לא הרכז הגדול בהיסטוריה, אלא סטוקטון), שלקח את הקבוצה לגבהים וניצח משחקי ליגה כאילו היו גמר הפלייאוף.

    אני לא ארחיב הפעם על ההשוואה הזאת, אבל אני מסכים עם ההגדרה של הבחור aalo, לא יהיו עוד קבוצות כמו אז, שמכילות מגוון שחקנים כל כך רחב, ומשחקות בשיתוף פעולה מרשים כל כך.

  8. #7
    משתמש מתקדם האוואטר של Dany2579
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    10/2007
    הודעות
    754
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    I ♥ This Game
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לפי דעתי הבעיה בלייקרס היא בעצם בכול הקבוצה.......כי קובי לא יכול לעשות הכול לבד על המיגרש כשאין מישהו שיעזור לו.....!!!













+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:47.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect