אני מנהל שכתוב לו "משתמש משקיע" (:
מי יכל עליי מי ? P:
טחחח זה קורע אותי XDD
אני מנהל שכתוב לו "משתמש משקיע" (:
מי יכל עליי מי ? P:
טחחח זה קורע אותי XDD
(:
|
|
לך לך יא חרטטן אתה לא מנהל ולא נעליים!
".It always seems Impossible until it's done"
ירדת מניהול..
Nestle למה אתה כותב באנגלית?
".It always seems Impossible until it's done"
Nestle why you dont writer in hebrew?
".It always seems Impossible until it's done"
טוב.