בעקבות פציעתו של טל הוא נעדר למשך זמן מה..
מה אתם אומרים??
הוא יחזור לשחק כמו שהוא שיחק?
הוא יחזור בכלל לשחק?
הוא יחזור אבל פציעתו תשפיע כל המשחק שלו?
תנו גם סיבה, למה איך איפה וכו'...
יאללה אנשים אני מצפה להרבה תגובות!!!
בעקבות פציעתו של טל הוא נעדר למשך זמן מה..
מה אתם אומרים??
הוא יחזור לשחק כמו שהוא שיחק?
הוא יחזור בכלל לשחק?
הוא יחזור אבל פציעתו תשפיע כל המשחק שלו?
תנו גם סיבה, למה איך איפה וכו'...
יאללה אנשים אני מצפה להרבה תגובות!!!
נערך לאחרונה על ידי Wade5; 21-10-2007 בשעה 18:56.
קרדיט ענק ל-LiOrsB10 על החתימה למעלה!!!
|
|
אני מאמין שהוא יחזור לשחק
לפי דעתי הוא יחזור להיות אותו הדבר כי זו פציעה קלה יחסית מהקודמת, ומהקודמת הוא הצליח להחלים
הוא יעבר ניתוח, אחרי הכל כדורסל זה אצלו בדם אבל יהיה קשה לחזור למצב לפני הפציעה... הוא יצטרך לעבוד קשה שוב, סוג של קאמבק כזה.
מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעברפרשתי לנצח
תוך חודש ניתוח >>> התאוששות של כ3 חודשים >>> יחזור לשחק. מקסימום חצי שנה והוא חוזר כבר.
הוא יצטרך להתאמן הרבה בשביל לחזור לכושר משחק ולכושר בכלל..