קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] הגיבור שלכם מ Fable:The Lost Chapters
    על ידי Jack בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 07-08-2008, 18:07
  2. תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 19-05-2008, 14:49
  3. [דיון]התמונות שלכם מפייבל
    על ידי Ansem בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 08-09-2005, 17:38
  4. [דיון] אדריאנו החלוץ הכי טוב בעולם?
    על ידי British_Bloke בפורום כדורגל
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 06-09-2005, 21:59
  5. דיון סמאקדאון 1/9/05
    על ידי Dave Grohl בפורום היאבקות/WWE
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 06-09-2005, 20:57
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

[דיון] טל בורשטיין

  1. #1

    ברירת מחדל [דיון] טל בורשטיין

    בעקבות פציעתו של טל הוא נעדר למשך זמן מה..
    מה אתם אומרים??
    הוא יחזור לשחק כמו שהוא שיחק?
    הוא יחזור בכלל לשחק?
    הוא יחזור אבל פציעתו תשפיע כל המשחק שלו?
    תנו גם סיבה, למה איך איפה וכו'...
    יאללה אנשים אני מצפה להרבה תגובות!!!
    נערך לאחרונה על ידי Wade5; 21-10-2007 בשעה 18:56.

    קרדיט ענק ל-LiOrsB10 על החתימה למעלה!!!


  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש מכור האוואטר של dank179
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    גיל
    32
    הודעות
    1,267
    לייקים
    0
    נקודות
    30
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אני מאמין שהוא יחזור לשחק







  4. #3

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי dank179 צפיה בהודעה
    אני מאמין שהוא יחזור לשחק
    יחזור, אוקיי, אבל איך?
    תן גם סיבה למה אתה חושב ככה..
    ואיך הוא יחזור לשחק? כמו שהוא היה או שהפציעה עדיין תשפיע עליו?
    נערך לאחרונה על ידי Wade5; 23-10-2007 בשעה 10:14.

    קרדיט ענק ל-LiOrsB10 על החתימה למעלה!!!


  5. #4
    משתמש מכור האוואטר של dank179
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    גיל
    32
    הודעות
    1,267
    לייקים
    0
    נקודות
    30
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לפי דעתי הוא יחזור להיות אותו הדבר כי זו פציעה קלה יחסית מהקודמת, ומהקודמת הוא הצליח להחלים







  6. #5
    משתמש משקיע האוואטר של SWISHY
    שם פרטי
    פרשתי
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    2,954
    לייקים
    1
    נקודות
    40
    משפט מחץ
    פרשתי

    ברירת מחדל

    הוא יעבר ניתוח, אחרי הכל כדורסל זה אצלו בדם אבל יהיה קשה לחזור למצב לפני הפציעה... הוא יצטרך לעבוד קשה שוב, סוג של קאמבק כזה.
    מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעבר
    פרשתי לנצח

  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של shachar4490
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    6,642
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תוך חודש ניתוח >>> התאוששות של כ3 חודשים >>> יחזור לשחק. מקסימום חצי שנה והוא חוזר כבר.
    הוא יצטרך להתאמן הרבה בשביל לחזור לכושר משחק ולכושר בכלל..

  8. #7
    משתמש מתקדם האוואטר של Dany2579
    שם פרטי
    דניאל
    תאריך הצטרפות
    10/2007
    הודעות
    754
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    I ♥ This Game
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לפי דעתי הוא יחזור אם יהיה לו רצון לחזור...













+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 07:33.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,171 | הודעות: 8,213,764 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect