BledingMode
מהו בעצם בליינד מוד ? זה מצב של הלייר בוא אתה נמצא , יש מצבים שונים כגון : שרוף , שקוף , בהיר , והכלל !!! יש הרבה מאוד מצבים , איפה זה נמצא ?
לא בעיה , בתיבת הליירים [ צד ימינה הכי למעלה ] יש מקום שרשום בוא Normal ולידו יש חץ וכל מה שרשום שם זה המצבים , ולמי שרוצה כך זה נראה :
אני יסביר לכם מה כל מצב עושה , המצבים יכולים לשמש אותכם להרבה מאוד דברים אז כדי שתבינו מה כל אחד עושה כי הם מאוד שימושיים :
Normal - מצב נורמלי , כל מה שאתה עושה ישאר אותו הדבר בלי שינויים .
Dissolve - מצב נקודות , יש על הלייר מלא נקודות .
Draken - כל דבר שיש בליר משכיר , מה שכן כל מה שיש לבן בלייר הוא מעלים.
Multiplay - גם עושה כל דבר חשוך רק פחות .
Color Burn - שורף צבעים , הוא מכהה את הצבעים בלייר .
Linear Burn- גם שורף ומכהה .
Lighten - ההפך מדרקן , מבהיר הכל ומעלים את הצבע השחור .
Screen - גם מבהיר אבל יותר חלש .
Color Dodge - מלבין את כל הצבעים .
Lingear Burn - גם מלבין .
Overlay - עושה את השכבה שקופה ומאיר אותה עם צבע השכבה שמתחתה .
Soft Light - כמו האוברלי רק פחות משכף .
Hard Light - אור הכי חזק .
Vivid Light - מבהיר ומחזק את הצבעים שבשכבה .
Linear Light - מאיר הכל .
Pin Light - מאיר הכל .
Difference - עושה מן נגטיב לשכבה .
Exclusion - עושה פחות נגטיב .
Hue - הופך את כל הצבעים כמעט לשחור לבן .
Saturation - הופך את הצבעים ליותר צבעוניים . [ במקרה של שכבת צבע אז זה מחזק את השכבה ] .
Color- אני קורא לזה ' תופס צבעים ' הוא הופך את הצבעים לגוונים של השכבה .
קרדיט לפייר טרופר.








ציטוט ההודעה