אהלן אני חדש ואני פה בעיקר בגלל הקטע של הווינר
אוהד בית"ר ירושלים בדם
ומחו"ל פורטו שליטה ;]
http://www.rnight.co.il/galleries/g2...Image00072.jpg
http://www.resident.co.il/galleries/...50907/h325.jpg
2 תמונות ;]
אהלן אני חדש ואני פה בעיקר בגלל הקטע של הווינר
אוהד בית"ר ירושלים בדם
ומחו"ל פורטו שליטה ;]
http://www.rnight.co.il/galleries/g2...Image00072.jpg
http://www.resident.co.il/galleries/...50907/h325.jpg
2 תמונות ;]
|
|
אתה זה בצד ימין ?
בכל מקרה ברוך הבא , תהנה :]
אתה נראה מה זה סטלן חחחח סתם צוחק תמונות יפות...
אבל זה לא קשור לפורום הזה...???
חח ברוך הבא אחי תהנה ותשקיע!
וגם מאיפה אתה?
נערך לאחרונה על ידי liScO0pss; 26-10-2007 בשעה 16:45.
See a person like me smoke weed till i hallucinate
ברוך הבא:|
ברוך הבא אחויה!
תהנה!
ברוך הבא
נדיר לראות בישראל אוהדי פורטו o.O
ברוך הבא אחי, תהנה![]()