http://iatraf.co.il/showthread.php?t=283198
מה שקרה אם DMAN לא היה יפה בכלל, הבנאדם בא והביעה את דעתו.
אני לא מסכים אם הדעה שלו בכלל וגם אני עם השלום אבל זה לא אומר שאפשר לרדת עליו, לקלל אותו או להשעות אותו.
חשבתי שמדינת ישראל זה מדינה חופשית ויש את חופש הביטוי...כנראה שפה זה לא ככה...
חבל...
עריכה:
ד"א איך שהראשיים והבעלי אתר והזבי האלה שירדו לרמה כזאת נמוכה לא האמנתי...






