Jag är förlåt
מי יכול להגיד לי מה הפירוש של זה
נראה לי שזה בשוודית
אז אני מחפש מישהו עם באבילון או משהו
תודה לכל הועזרים זה ממש דחוף
Jag är förlåt
מי יכול להגיד לי מה הפירוש של זה
נראה לי שזה בשוודית
אז אני מחפש מישהו עם באבילון או משהו
תודה לכל הועזרים זה ממש דחוף
|
|
ניראה לי בליטה
!~קרדיט לי על הסוסה שלמעלה~!
פו הדוב אוהב ללקק
אלאדין אוהב לשפשף
היפיפיה הנירדמת חרמנית אש רק מחכה שינשקו אותה
שלגיה חיה עם שבעה גברים
זהבה פורצת לבתים
אם זה נקרא סיפורי ילדים
לא פלא שיצאנו דור של מזדיינים !!
תחפש פה
www.google.com/translate
נראה לי זה "אני מצטער"
לא בטוח
האתר לא עוזר לי אין שם את זה או לא יודע מה!
נוו בבקשה זה דחוף לי
תחפש שם בשפות תנסה פשוט :\
בקיצור זה "אני מצטער" בשוודית
http://www.stars21.com/translator/sw...o_english.html
עשיתי הכלאין לזה תרגום שם
Jag är förlåt
מי יכול לעזור לי בבקשה
באיזה שפה שוויצרית משהו כזה![]()
נערך לאחרונה על ידי JewishStyle; 02-11-2007 בשעה 16:13.
בקיצור זה "אני מצטער" בשוודית
!~קרדיט לי על הסוסה שלמעלה~!
פו הדוב אוהב ללקק
אלאדין אוהב לשפשף
היפיפיה הנירדמת חרמנית אש רק מחכה שינשקו אותה
שלגיה חיה עם שבעה גברים
זהבה פורצת לבתים
אם זה נקרא סיפורי ילדים
לא פלא שיצאנו דור של מזדיינים !!
טוב ענו לך..
The Pod