לא הבנתי, הוציאו צו, לא הוציאו צו? יש לימודים, אין לימודים?
משק שובת?
לא הבנתי, הוציאו צו, לא הוציאו צו? יש לימודים, אין לימודים?
משק שובת?
|
|
עדיין לא יודעים שום דבר..
יכול להיות שההסתדרות מתחילה גם את השביתה..
אני שמעתי שבשני חוזרים לבצפר אבל לא בטוח,
צריך לעקוב בחדשות ובאינטרנט כי בינתיים כלום לא בטוח
אם אני לא טועה זה הגיעה לבית מישפט ועד יום שלישי אני חושב שחוזרים ללימודים!!!![]()
".It always seems Impossible until it's done"
בנתיים השביתה ממשיכה , אני חושב שעכשיו גם הסתדרות המורים מצטרפים לחגיגה .
בנתיים יש שביתה לפי האיומים של ההסתדרות כנראה שגם הם הצטרפו אבל רוצים להוציא צוי-מניעה למורים כדי שיפסיקו לשבות אבל המורים מאיימים להתפטר
ממשיך השביתה..
בינתיים יש שביתה. אני נועל כי אנשים מציקים ויהיו פה סתם עוד 50 תגובות