רסקין!
רסקין
קופמן
רסקין!
מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעברפרשתי לנצח
|
|
רסקין מבין יותר בכדורסל. קופמן יותר מפתח את הדיון ומביע את הדעה שלו שגורמת לוויכוח חח..
קופמן,כי כיף לראות אותו מתעצבן...
קופמאן
קופמן שולט
קופמן
נראה לי שאתם בוחרים קופמן רק בגלל החיקויים שעושים לו חחח.
מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעברפרשתי לנצח
רסקין אני שונא את קופמן...
קופמן..
חחחחח הוא טמבל בגלל זה אני מעדיף אותו חחח
קופמן
רסקין סתם שואל שאלות
קופמן סתם מדבר שטויות, לא מבינים מילה ממה שהוא אומר.
מנהל פורום כדורסל ורץ במייל לשעברפרשתי לנצח
שתיהם בני אדם אינטיליגנטיים,ולכן שניהם טובים.
inVeNTioN.
"אין חלומות גדולים יש תקוות קטנות".
מישהו ראה את התוכנית אתמול ששלמה אמר כל הערבים הטרוריסטים האלה... חחחח התבלבל אבל קופמאן תיקן והוא אמר לא נורא הרג אותי
אם יש גן עדן, ככה זה נראה. אם יש גיהנום, ככה זה מרגיש