אוקי אז נתחיל ככה,
אני שואל שאלה של כן ולא,
הבא אחרי עונה כן או לא ושואל את זה שמתחתיו שאלה אחרת של כן ולא
הבנו??
יאללה אני מתחיל----->> לצאת לריצה עכשיו?!@![]()
אוקי אז נתחיל ככה,
אני שואל שאלה של כן ולא,
הבא אחרי עונה כן או לא ושואל את זה שמתחתיו שאלה אחרת של כן ולא
הבנו??
יאללה אני מתחיל----->> לצאת לריצה עכשיו?!@![]()
|
|
אני הייתי שואל "לצאת לבאן עכשיו?"