יש לכם בבצפר ימים מרוכזים בזמן השביתה?
שלומדים במרוכז מקצוע כל היום...
תגובות..
לי יש..
יש לכם בבצפר ימים מרוכזים בזמן השביתה?
שלומדים במרוכז מקצוע כל היום...
תגובות..
לי יש..
ManUtdGlory Glory Man United!Viva Tevez!
|
|
אני לא לומד...
חחח
".It always seems Impossible until it's done"
כהה שעתיים מתמטיקה אבל אני בשביתה חח לא משנה שעתיים מטמטיקה 4 פעמים בשבוע זה כלום
See a person like me smoke weed till i hallucinate
אצלי אין שביתה,ואין ימים מרוכזים
לא לומד בכלל
זאת חתימה
אין
נערך לאחרונה על ידי Flex Wheeler; 21-11-2007 בשעה 13:25.
לא אצלי שביתה זה שביתה : ]
לא לומדים בכלל![]()
שעתיים פיזיקה
ולפעמים מתמטיקה
Two years he walks the earth. No phone, no pool, no pets, no cigarettes. Ultimate freedom. An extremist. An aesthetic voyager whose home is the road…Ten days and nights of freight trains and hitchhiking bring him to the Great White North. No longer to be poisoned by civilization he flees, and walks alone upon the land to become lost in the wild. - Alexander Supertramp May 1992
ללאאאא וטוב שכך!
לי אין, אני מקווה שגם לא יהיה =\
אני חושב שזה דווקא טוב... לפחות במקצועות עם הבגרויות.. לי יש ימים מרוכזים של היסטוריה וביולוגיה...
כי מתי שנחזור לבצפר המורות יתחילו לרוץ איתנו על חומר.. ויהיה קשה לקלוט הכל.. זה לא מזיק פעם בשבוע ללמוד כמה שעות..![]()
נערך לאחרונה על ידי GiDi; 21-11-2007 בשעה 15:01.
ManUtdGlory Glory Man United!Viva Tevez!
לא לומד בכלל