היום נר ראשון של חנוכה... איזה כיף?! יש אווירה כזו של נעימות, של חופש פחות כי רוב האנשים כאן הם תלמידים והם בשביתה... אבל עדיין כיף, הסופגניות, הסביבונים, משדרים מיוחדים לחנוכה...
קיצר חנוכה שמחחחחחחחחח לכוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו ווווווווווולם במשפחת אטרף!!!





ציטוט ההודעה


















