לא ידעתי איפה לירשום אז פתחתי פה עם זה לא טוב תעבירו
תגידו איך אני מקבל נקודות אני רואה כאלה עם 3 אלף וכאלה עם 0
איך אני מקבל תודה לעוזררים
לא ידעתי איפה לירשום אז פתחתי פה עם זה לא טוב תעבירו
תגידו איך אני מקבל נקודות אני רואה כאלה עם 3 אלף וכאלה עם 0
איך אני מקבל תודה לעוזררים
|
|
אחרי שאתה עובר 150 הודעות אתה מקבל 50 נ"ק.
יש לך אפשרות למכור דברים בעשינו עסק ולהרוויח נ"ק.
יש את פורום הימורים ששמה תוכל להמר.
יש אתגרים שבהם תוכל לזכות בנ"ק.
פעם הבאה תפתח במשוב.