ירדתי מניהול אני לא משקיע סתם הלינקים והכל בהצלחה לכולם
ירדתי מניהול אני לא משקיע סתם הלינקים והכל בהצלחה לכולם
נערך לאחרונה על ידי JORDAN100; 05-12-2007 בשעה 23:47.
אם יש גן עדן, ככה זה נראה. אם יש גיהנום, ככה זה מרגיש
|
|
סחתיין אחי. לא הייתי על מהחשב עד עכשיו אז לא יכולתי לעדכן חח..
פיניקס ניצחו![]()