תוצאות משחקי המחזור ה45 בNBA:
סאן אנטוניו-דנבר 91:102 לסאן אנטוניו.
יוסטון-דאלאס 96:83 לדאלאס.
ניו אורלינס-פיניקס 98:101 לניו אורלינס.
ניו יורק-ניו ג'רזי 86:94 לניו יורק.
יוטה-סיאטל 75:96 ליוטה.
קליבלנד-פילדלפיה 92:86 לפילדלפיה.
ממפיס-אורלנדו 123:119 לאורלנדו.
וושינגטון-סקרמנטו 92:79 לסקרמנטו.
מיאמי-אינדיאנה 106:103 לאינדיאנה.
אטלנטה-שארלוט 84:93 לאטלנטה.
מילווקי-מינסוטה 92:95 למילווקי.
דאנקן חזר, סאן אנטוניו חוזרת לנצח.
מיאמי מפסידה פעם שנייה ברציפות וזה אחריי שניצחה בפיניקס (מי פה אמר שהיא חוזרת לכושר? אולי חוזרת לכושר הגרוע אם כבר).
קליבלנד מפסידה שוב.







ציטוט ההודעה



