ג'יימי ארנולד, שחקנה של הפועל ירושליים זקוק לניתוח בברכו.
הדבר יגרום להיעדרותו של השחקן למשך של כ3 שבועות.
לא ידוע עדיין אם ארנולד יעבור את הניצוח לפני או במשך פגרת החורף.
ארנולד יחמיץ היום את המשחק של ירושליים ביול"ב קאפ.
לדעתי זה לא כזה משנה מתי הוא ינותח(אם לפני הפגרה או במשך הפגרה כי גם ככה הוא לא יכול לשחק כרגע גם אם הוא עוד לא עבר את הניתוח.
מה שכן- שיעשה את זה כך שיוכל לשחק אחריי הפגרה.
מעניין איך היעדרותו תשפיע על ירושליים היום. הוא מחזיק את הקבוצה וקולע די הרבה נק' עבורה.







ציטוט ההודעה




