זה לא היה לי בהתחלה....הםםם מישהו יכול לעזור ?
זה לא היה לי בהתחלה....הםםם מישהו יכול לעזור ?
|
|
תתקשר לחברה אחי זה יפתר תוך כמה דקות אחרי שתפרט להם תבעיה![]()
תודה אחי עזרתה לי מאוד...
עוד תגובות ?
להתקשר לחברה?
אני מניח שאתה מתכוון לתמיכה טכנית....אז אתה טועה-לא תמיד עוזרים.
ואני תומך טכני אז אל תתן תשובה כזאת כפיתרון.
אני צריך כמה פרטים:
סוג חיבור כבלים או בזק,ISP,סוג מודם דגם ושם,מערכת הפעלה וכל כמה זמן ניתוק.
אם יש ראוטר והאם החיבור אלחוטי או קווי.
כמה שיותר פרטים יעזרו לי לי לעזור לך.
מעבר לכך איזה פעולה אתה עושה בזמן ההתנתקות ? זה יכול להיות כל דבר מווירוס ועד כרטיס רשת בעייתי או חייגן שלא מקונפג כמו שצריך. נכון, זה יכול גם להיות בעית ספק/תשתית. אבל תתן יותר נתונים.
הועבר לרשתות
נערך לאחרונה על ידי israeliviper; 09-01-2008 בשעה 10:02.
הנה אני יודע למה מתנתק לי..
אם אני לא נוגע במחשב איזה 10 דקות אז האינטרנט מתנתק ...
ואצלי זה כבלים נטויזיון
XP PRO SP3..
המודם מתחבר דרך כרטיס רשת או יציאת USB?
בכל אופן גש בדפדפן לכלים->אפשרויות אינטרנט->לשונית התקשרויות
לחיצה כפולה על שם החייגן שלך בחלון הקטן בפנים ולמטה בחלון ללחוץ על הכפתור של
מתקדם ושם לבטל את הסימון מ2 הריבועים אם הם מסומנים.
אם הם לא מסומנים ננסה משהו אחר אבל תבדוק את זה.
המודם מקולקל
בברכה,
יגל שורקי