קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [תוצאות|NBA] מחזור 21
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-11-2007, 14:00
  2. [תוצאות|NBA] מחזור 22
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-11-2007, 13:51
  3. [תוצאות|NBA] מחזור 20
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-11-2007, 13:50
  4. [תוצאות|NBA] מחזור 19
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 18-11-2007, 20:33
  5. [תוצאות|NBA] מחזור 17
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-11-2007, 13:20
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4

[תוצאות|NBA] מחזור 70

  1. #1
    משתמש כבוד האוואטר של shachar4490
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    6,642
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל [תוצאות|NBA] מחזור 70

    תוצאות משחקי המחזור ה70 בNBA
    סן אנטוניו - דטרויט 90:80
    יוטה - פיניקס 86:108
    סקרמנטו - ממפיס 113:116

    דטרויט עם ניצון חוץ מרשים וחשוב על האלופה לאחר 2 הפסדים רצופים לבוסטון ודאלאס.
    די מפתיעה האמת שהיא ניצחה ועוד בחוץ.
    פיניקס עם הפסד חוץ, ואיך רשמו בספורט 5:
    ללא סטיב נאש החולה, שון מריון הפצוע וגרנט היל שעבר ניתוח להסרת התוספתן, הסאנס מקסימום יכולים לנצח בליגה הלאומית בישראל.
    חחח..

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    חח ספורט 5 הגזימו..
    אמארה יככב פה בליגה הלאומית בלעדיהם..וגם ברבוסה..וסקינר..
    חח אצלנו הליגה הלאומית לא כזאת חזקה..
    הD ליג בארהב יותר חזקה ממנה..

    ותודה על העדכון שחר


  4. #3
    משתמש כבוד האוואטר של shachar4490
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    6,642
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי AJ45 צפיה בהודעה
    חח ספורט 5 הגזימו..
    אמארה יככב פה בליגה הלאומית בלעדיהם..וגם ברבוסה..וסקינר..
    חח אצלנו הליגה הלאומית לא כזאת חזקה..
    הD ליג בארהב יותר חזקה ממנה..

    ותודה על העדכון שחר
    הם אמרו בציניות פשוט בלי נאש, מריון והיל הם לא אותה קבוצה. שלושתם שחקנים מאוד משמעותיים בקבוצה.

  5. #4
    משתמש מתקדם האוואטר של blackmamba
    שם פרטי
    חסוי
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    541
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    תודה


    Prison Break Watcher!

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:47.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,906 | הודעות: 8,213,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect