תגידו משנים את השיטה של התאוריה מה15 לראשון או שזה סתם חרטה??
?????????????
פליז תענו לייייי...
תגידו משנים את השיטה של התאוריה מה15 לראשון או שזה סתם חרטה??
?????????????
פליז תענו לייייי...
תגיד לה שאתה רוצה לראות אותה או שתבוא אלייה בבצפר
ואז תגיד לה
בואי רגע, תתקרבי
עוד קצת
נו תתקרבי
ואז תביא בה נוגרה אחושרלוע
למה מי היא בכלל שחושבת שאתה חייב לה משהו?!
carter אתה ילד שרוט בראש שלי חחחח
|
|
חרטה
לא משנים כלום
חרטא
כל חודש אומרים את זה
אם זה יקרה אתה תשמע בחדשות