ביום חמישי ה24 ל1 תפגוש מכבי ת"א את מילאנו בהיכל נוקיה .
מכבי כרגע במומנטום מצוין ועם 100 % הצלחה עם צביקה שרף.
למילאנו אין סיכוי להעפיל לשלב הבא אך למכבי המשחק יכול להכריע את מקומה בטופ הבית,
אך מכבי לא רק תלויה במשחקיה של ריטאס אם היא רוצה לסיים את הבית במקום ה1.
כרגע מכבי במקום ה3 בבית עם אותו מספר נקודות של ריטאס וילנה ומאלגה וההבדל הוא רק בהפרש הנקודות.
מילאנו במקום השביעי 3 נק' מהמקום ה5 העולה לשלב הבא כשרק 2 משחקים נותרו.
איך לדעתכם יהיה המשחק ?
אני חושב שמכבי תמשיך את המומנטום הטוב למרות שאף פעם אסור לזלזל !



ציטוט ההודעה








