http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3497816,00.html
בכיתה ב'!!בן 7!!!!
מה זה?? אפילו בשכונות עוני בארה"ב הילדים לא ככה..
ההורים שלו מתאכזרים אליו כנראה..
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3497816,00.html
בכיתה ב'!!בן 7!!!!
מה זה?? אפילו בשכונות עוני בארה"ב הילדים לא ככה..
ההורים שלו מתאכזרים אליו כנראה..
|
|
פאק, פאק.
מזעזע.![]()
.The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple
נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל
או לפחות את עורו-
מפאת חוסר ביקוש,
והכל מתפרק עלינו.
מה הקשר חליחנכו לא חינכו!
זה וודאי שההורים שלו אשמים!
כנראה אחד ההורים או שניהם התעללו בו מינית ונפשית.
הרי ילד נורמאלי בגיל כזה לא מפשיט ילדות ולא מוריד בגדים ולא בא עם סכין לבית ספר...
ואני חושב שהוא עבר בילדותו התעללות מינית ע"י בנאדם כלשהוא!
****אולי ההורים לא אשמים ..אולי מישהו אחר התעלל בו [עם בכל]******
איזה ילדים יש היום..
נהיינו עם מסוכן.
מסכן מוות הילד אני הייתי בורח!!!!!!!!!!!!![]()
יואוווווו לא חבל אין לא עתיד!
פאק אבל איך??
זוועת אלוהים.
אני מאמינה שלהורים יש חלק.
איך ילד בכיתה ב' עושה סתם דברים כאלו?
זה לא סתם ככה.
יש לי אח בכיתה ב' \:
לא רוצה לדעת מה יהיה ממנו בעוד 20 שנה, זה הזמן לשנות אותו, רוב הילדים והנערים לא זוכרים איך הם היו בגיל 7, עדיף לתפוס מהביצים, שינסו לתקן את ההתנהגות שלו...אחרי זה יהיה מאוחר מדי.
ילד טיפש... פשוט ילד טיפש... צריך לפתוח לו תיק במשטרה, למרות שהוא בן איזה 7...
בברכה, JamesBond007
אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
גמאני מסתפר אצל מישל!!!
אתם באמת חושבים שיש הורים שיוכלים לחנך ילד להיתנהג בצורה כזו ?
לדעתי לא, פשוט לא ניתפס.
אני מאמין שהילד עבר איזה שהיא התעללות ומזה נובעת ההתנהגות שלו.
חוץ מזה ילד בן 7 עדיין לא יכול להבין מה הוא עושה, עדיף שזה יקרה עכשיו מאשר עוד 10 שנים.
אין גבול