קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. בעע איזה כאוס בארה"ב
    על ידי Hoobastank בפורום דיבורים
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 28-11-2007, 22:31
  2. תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 09-09-2005, 15:12
  3. וואי איזה עצבים עם האדמין של שונמית
    על ידי MaRoKaY בפורום Counter Strike
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 20:00
  4. איזה ערוץ מחר המשחק של הנבחרת ?
    על ידי The 0ne בפורום דיבורים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 18:36
  5. וואי איזה כיף כנסוו
    על ידי GuYB בפורום דיבורים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 02-09-2005, 11:51
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 20

איזה דרדור..

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של LeBron
    תאריך הצטרפות
    05/2007
    הודעות
    3,287
    לייקים
    0
    נקודות
    262
    משפט מחץ
    I've failed over and over and over again in my life. And that is why I succeed.-Michael Jordan
    מין: זכר

    ברירת מחדל איזה דרדור..

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3497816,00.html


    בכיתה ב'!!בן 7!!!!

    מה זה?? אפילו בשכונות עוני בארה"ב הילדים לא ככה..

    ההורים שלו מתאכזרים אליו כנראה..

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    S h o n 6 0 4 e v e r האוואטר של Shon60
    תאריך הצטרפות
    02/2007
    הודעות
    11,892
    לייקים
    3
    נקודות
    7,500
    משפט מחץ
    if you can't beat them, be them

    ברירת מחדל

    מסכנים ההורים, או שלא והם חינכו אותו ככה.

  4. #3
    משתמש מתחיל האוואטר של HellStorm
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    123
    לייקים
    0
    נקודות
    1
    משפט מחץ
    עם נזלת הייתה זהב, הייתי קונה את ביל גייטס D:
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    OMG..
    O.o"
    חינוך מהבית..
    בברכה||אביב




    שלי


    מכין בפרטי.. נקודות לפי כמה זמן זה לקח מזמני המועט O:




  5. #4

    ברירת מחדל

    פאק, פאק.
    מזעזע.

    .The pure and simple truth is rarely pure and oh, never so simple

    נראה כמו בית החרושת לעננים פשט את הרגל

    או לפחות את עורו-

    מפאת חוסר ביקוש,
    והכל מתפרק עלינו.

  6. #5
    משתמש משקיע האוואטר של -Raz-
    שם פרטי
    רז
    תאריך הצטרפות
    10/2006
    הודעות
    3,921
    לייקים
    1
    נקודות
    1
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    מה הקשר חליחנכו לא חינכו!

    זה וודאי שההורים שלו אשמים!
    כנראה אחד ההורים או שניהם התעללו בו מינית ונפשית.
    הרי ילד נורמאלי בגיל כזה לא מפשיט ילדות ולא מוריד בגדים ולא בא עם סכין לבית ספר...

    ואני חושב שהוא עבר בילדותו התעללות מינית ע"י בנאדם כלשהוא!

    ****אולי ההורים לא אשמים ..אולי מישהו אחר התעלל בו [עם בכל]******

  7. #6
    משתמש מכור
    שם פרטי
    דור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    1,104
    לייקים
    0
    נקודות
    85
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איזה ילדים יש היום..
    נהיינו עם מסוכן.

  8. #7

    ברירת מחדל

    מסכן מוות הילד אני הייתי בורח!!!!!!!!!!!!




  9. #8
    משתמש כבוד האוואטר של Hitman
    שם פרטי
    יגאל
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    36
    הודעות
    13,805
    לייקים
    2
    נקודות
    1,282
    משפט מחץ
    יש הרבה דגים בים, אבל כריש כמוני לא תמצאו.

    ברירת מחדל

    מטורף

    ציטוט נכתב במקור על ידי ben4455 צפיה בהודעה
    אחי .. אני כאילו עדיין בכוס של האמא שלי.. ואם אני לוחץ על E הוא רק בוכה... והרופא מסתכל כאילו הצידה...

  10. #9
    משתמש כבוד
    F.C Maccabi Haifa
    האוואטר של .Eliran.
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    הודעות
    20,879
    לייקים
    10
    נקודות
    16

    ברירת מחדל

    יואוווווו לא חבל אין לא עתיד!

    פאק אבל איך??

  11. #10
    משתמשת כבוד האוואטר של PaintBrush
    תאריך הצטרפות
    06/2006
    הודעות
    4,053
    לייקים
    0
    נקודות
    186
    משפט מחץ
    תן חיוך זה לא עולה כסף אבל שווה זהב ((:
    מין: נקבה

    ברירת מחדל

    זוועת אלוהים.
    אני מאמינה שלהורים יש חלק.
    איך ילד בכיתה ב' עושה סתם דברים כאלו?
    זה לא סתם ככה.
    יש לי אח בכיתה ב' \:

  12. #11
    משתמש כבוד האוואטר של Toxicity
    שם פרטי
    נבו
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    גיל
    36
    הודעות
    6,677
    לייקים
    38
    נקודות
    220
    משפט מחץ
    I know nothing except the fact of my ignorance.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    לא רוצה לדעת מה יהיה ממנו בעוד 20 שנה, זה הזמן לשנות אותו, רוב הילדים והנערים לא זוכרים איך הם היו בגיל 7, עדיף לתפוס מהביצים, שינסו לתקן את ההתנהגות שלו...אחרי זה יהיה מאוחר מדי.

  13. #12
    משתמש ותיק האוואטר של JamesBond007
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    5,744
    לייקים
    0
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    סכין חדה, פיוז קצר. יש שאלות?
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ילד טיפש... פשוט ילד טיפש... צריך לפתוח לו תיק במשטרה, למרות שהוא בן איזה 7...
    בברכה, JamesBond007

    אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
    גמאני מסתפר אצל מישל!!!

  14. #13
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    01/2005
    הודעות
    4,925
    לייקים
    0
    נקודות
    5
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    פאקק

  15. #14

    ברירת מחדל

    אתם באמת חושבים שיש הורים שיוכלים לחנך ילד להיתנהג בצורה כזו ?
    לדעתי לא, פשוט לא ניתפס.
    אני מאמין שהילד עבר איזה שהיא התעללות ומזה נובעת ההתנהגות שלו.
    חוץ מזה ילד בן 7 עדיין לא יכול להבין מה הוא עושה, עדיף שזה יקרה עכשיו מאשר עוד 10 שנים.

  16. #15
    משתמש ותיק
    שם פרטי
    אביב
    תאריך הצטרפות
    06/2007
    גיל
    34
    הודעות
    5,368
    לייקים
    0
    נקודות
    556
    משפט מחץ
    יין ישמח לבב אנוש-וודקה עוד יותר ידפוק תראש.
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אין גבול

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 08:48.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,427 | הודעות: 8,214,021 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect