מצטער אם זה לא המקום לזה אם לא אז תעבירו לאן שצריך ואממ
http://www.breakdance.org.il/video.asp
יש כאן קובץ עם סירטון של ברייקדאנס ויש בהתחלה שיר ששכחתי איך קוראים לו
אז אם מישהו יכול להוריד תקובץ ולהגיד לי איך קוראים לשיר הראשון שמשמיעים כאילו שהוא מתחיל לרקוד אז השיר הזה
תודה לעזורים![]()



