כן כן שנה באטרף...
עבר לי מהר רצח !!!
נהנה פה מכל רגע ומתכוון להמשיך להשקיע.
יאלה תמזלטו.
|
|
חן מזל טוב אחיי.. גמני עוד מעט שנהה
עריכה: עכשיו בדקתי עוד חודש בולל אני שנה
נערך לאחרונה על ידי LedZeppelin.; 26-01-2008 בשעה 12:33.
מזל טוב אחי
מזל טוב..
גם לי היה שנה לא מזמן![]()
מזל"ט
מזל טוב אחי ..
רוצים לנהל בקטגורית סדרות וטלוויזיה? כנסו לכאן:
http://www.iatraf.co.il/showthread.p...66#post6039366
מזל טוב.