חדש-ישן,
אני די הרבה בפורום אבל אני מתכוון עכשיו להשקיע יותר,
קוראים לי עמית,
אף אחד לא הביא אותי כי כולם מכירים את הפורום הכי טוב בארץ (הפורום)
בהצלחה לכולם!
חדש-ישן,
אני די הרבה בפורום אבל אני מתכוון עכשיו להשקיע יותר,
קוראים לי עמית,
אף אחד לא הביא אותי כי כולם מכירים את הפורום הכי טוב בארץ (הפורום)
בהצלחה לכולם!
חולה על FIFA,
תסתכל ימינה>>>>>>זה שמאלה,
איך עובדים על טמבל,לחץ כאן
חחח....
עברתי את ה-1XX הודעות
XD
|
|
אני יודע,כמו שאמרתי אני עכשיו הולך להשקיע
חולה על FIFA,
תסתכל ימינה>>>>>>זה שמאלה,
איך עובדים על טמבל,לחץ כאן
חחח....
עברתי את ה-1XX הודעות
XD
ברוך שובך, תהנה ותשקיע.
ברוך הבא אחי תהנה!
ברוך השב
ברוך הבא עמית
..אתה מכיר אותי זה עומר..מה קורה?
מישהו רוצה נק'?
תכינו לי 5 ניקים שונים ויפים ותקבלו 50 נק'.
קדימה לעבודה..
ברוך שובך.