קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. יש לי שאלה כנסו רגע...
    על ידי Shoker בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 26-10-2005, 15:28
  2. שאלה..(כנסו..)
    על ידי dj adir בפורום דיבורים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 20-10-2005, 00:29
  3. יש לי שאלה כנסו שניה
    על ידי ShAi0S בפורום דיבורים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 10-10-2005, 17:53
  4. שאלה-כנסו דחוף!
    על ידי MuLtI-FoCaL בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-10-2005, 23:06
  5. יש לי שאלה כנסו
    על ידי selaf בפורום חתימות וסמלים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 12-09-2005, 08:10
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

שאלה | כנסו :]

  1. #1

    ברירת מחדל [שאלה] כנסו :]

    אוקי אז ככה יש לי תאריך גיוס מלפני חודשיים +/- ואני רוצה להיות במג"ב

    אני רוצה לדעת איזה גיוסים יש בתאריך שלנתנו לי 3/8/2008 תודה לעוזרים
    נערך לאחרונה על ידי simor_x; 11-03-2008 בשעה 22:29.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי simor_x צפיה בהודעה
    אוקי אז ככה יש לי תאריך גיוס מלפני חודשיים +/- ואני רוצה להיות במג"ב

    אני רוצה לדעת איזה גיוסים יש בתאריך שלנתנו לי 3/8/2008 תודה לעוזרים
    כרגע אי אפשר לדעת אבל אם סימנת במנילה מגב 5 , ובעדיפות ראשונה רוב הסיכויים שיקחו אותך לשם כי הביקוש קטן מההיצע, אז בעקרון אין לך מה לדאוג.

  4. #3

    ברירת מחדל

    אה וואלה אחי.. הבנתי, עוד לא קיבלתי את המנילה.. מתי אני אמור לקבל אותה כמה ימים לפני בגיוס כי אני עדיין בבצפר..
    נערך לאחרונה על ידי simor_x; 11-03-2008 בשעה 22:48.

  5. #4

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי simor_x צפיה בהודעה
    אה וואלה אחי.. הבנתי, עוד לא קיבלתי את המנילה.. מתי אני אמור לקבל אותה כמה ימים לפני בגיוס כי אני עדיין בבצפר..
    מה הפרופיל שלך? תתקשר לבקו"ם ותברר את העניין כי לדעתי היית כבר אמור לקבל כי כל מתגייסי יולי -אוגוסט כבר קיבלו אצלי בבית הספר.

  6. #5

    ברירת מחדל

    אוקי הבנתי.. תקשיב :\ יצאתי מפגר ובצו גיוס במבחנים של הבדיקות הרפואיות ברחתי ככה שהם אמרו לי שהם ישלחו לי תאריך גיוס ללא בדיקות רפואיות (לא הרגשתי בנוח שיגעו לי בביצים) :]

    עריכה: + הם לא נתנו לי פרופיל (שאין מצב שלא יתנו)..
    נערך לאחרונה על ידי simor_x; 11-03-2008 בשעה 23:51.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 14:05.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,990 | הודעות: 8,213,583 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect