אנחנו כמה חברה רוצים לקנות אפטר שוק לאחת המסיבות הקרובות..
קודם כל אם מישהו פה כבר שתה, איזה טעם עדיף???
דבר שני, שותים את זה רגיל עם שוטים כמו וודקה רגילה, או בדרך שונה (כי הוודקה באה בטעמים שונים ואני לא יודע אם שותים את זה עם עוד משהו או נקי או לא יודע איך, עוד לא יצא לי לשתות וודקה בטעמים)..
מקווה שהבנתם, תודה לעוזרים!
נ.ב: שווה בכלל לקנות את זה? זה כזה טוב כמו שאומרים? שווה את המחיר?





ציטוט ההודעה


