יש מצב אני מביא את זה ליציאה היום בערב.. בחיים לא שמעתי על זה
זה טוב? זה בקבוק כחול כזה.. יש לזה טעם טוב או שצריכים לערבב? שפכו פרטים
יש מצב אני מביא את זה ליציאה היום בערב.. בחיים לא שמעתי על זה
זה טוב? זה בקבוק כחול כזה.. יש לזה טעם טוב או שצריכים לערבב? שפכו פרטים
|
|
נראלי יותר מתאים ל18+
מה אתה דפוק למה שתי דיונים?
זה וודקה זולה, אף פעם לא שתיתי אותה וכמובן שחייב ערבוב.
נערך לאחרונה על ידי Or; 10-04-2008 בשעה 18:57.
Cסדר אבל אף אחד לא עזר לי באמת ב+18..
אני צריך לדעת אם ילדים בני 14 יוכלו לשתות אותה
ומזאת אומרת חייב ערבוב?
שטויות מה זה חייב ערבוב ?
תקרר אותה לפי רצונך תביא שאטים ותדפקו שאטים נקיים ושלכל אחד תהיה כוס חד פעמית של מיץ ליד