קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] ליגת ווינר מחזור 11
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29-01-2008, 16:21
  2. [דיון|ליגת ווינר] מחזור 10
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 22-01-2008, 15:42
  3. [דיון] ליגת ווינר מחזור 9
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 14-01-2008, 17:47
  4. [דיון|ליגת ווינר] מחזור 8
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 18-12-2007, 15:15
  5. [דיון|ליגת ווינר] מחזור 6
    על ידי shachar4490 בפורום כדורסל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 03-12-2007, 20:54
+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 16

[דיון|ליגת ווינר] מחזור 21

  1. #1

    Wink [דיון|ליגת ווינר] מחזור 21

    אז, אחרי העלייה הגדולה לפיינל-פור הלחץ הגדול יורד ממכבי והם יורדים בחזרה לליגה למשחק מול הפועל ירושלים.
    מכבי מגיעה אל המשחק פייבוריטית מתמיד, הכושר מצוין, הפיינל פור האירופי מובטח, הגארדים סוף סוף פוגעים, הגבוהים נחו והפועל ירושלים, דווקא אחרי שזכתה בגביע המדינה נותנת עונה פשוט גרועה. אבל דווקא כאן מסתתר לו המוקש. מכבי ת"א בשמיים, הפועל ירושלים מגיעה להיכל אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, וכשבארבעת המשחקים הקרובים יחכו לה מכבי, בני השרון והפועל חולון, היא פשוט חייבת לנצח כדי להשאר בתמונות הפיינל פור.

    הפועל ירושלים תביא איתה דחיפה חזקה מהבירה בדמות אוהדים מסורים שיעודדו אותה, ואם הצהובים שביציעים לא יתנו את כל מה שיש להם, בדיוק כמו שהם יודעים, בדיוק כמו במשחק יורוליג נגד ברצלונה, זה עלול להגמר לא נעים.


    לדעתי יהיה משחק מעניין מאוד, נכון שלמכבי יותר סיכויי ניצחון אבל לא לשכוח שמכבי מביאה איתה גם עייפות אחרי המשחקים מול ברצלונה.


    כל המשחקים של המחזור ה21:
    גלבוע/עפולה-גליל עליון (היום 19:40)
    מכבי רשל"צ-עירוני נהריה (היום 19:45)
    עירוני ר"ג-עירוני אשקלון (היום 19:50)
    מכבי ת"א-הפועל ירושלים (היום 20:40)
    בני השרון-הפועל חולון (מחר 20:35)

    שידורים ישירים ב5+לייב, ספורט 5, www.sport5.co.il
    נערך לאחרונה על ידי shachar4490; 13-04-2008 בשעה 09:09.

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש כבוד האוואטר של shachar4490
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    6,642
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    אם כבר אז תפתח דיון על כל המחזור.. אני לא נועל כי השקעת פה די הרבה O_ס
    אני מוסיף להודעה שלך גם את שאר המשחקים.
    ננעץ.

  4. #3
    PraiSing The KinG האוואטר של Or8ParKer
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,127
    לייקים
    1
    נקודות
    19
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    יפה אחי אחלה השקעה..!

  5. #4

    ברירת מחדל

    תודה שחר, אם אתה קורא לזה השקעה (:

    הממ רוצה שאני אנסה לעשות מן סיכום כזה על כל משחק מהמחזור? כמו שעשיתי על המשחק של מכבי וירושלים?

    אני אנסה וערוך.

  6. #5
    משתמש כבוד האוואטר של shmuel555
    שם פרטי
    שמואל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    הודעות
    14,527
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "..גם אם תהיא על סף תהום אלך אחריך עד סוף העולם
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    סיכום יפה אבל אתה יכול לשפר אותו בכמה מקומות.
    מכבי מגיע למשחק לאחר שהיא הבטיחה את מקומה בפיינל פור לאחר מאבק קשה שנגמר בטעם מתוק, הניצחון על ברצלונה הראה שברגעים חשובים מכבי יודעת לעשות את העבודה (כמובן חוץ ממשחק הגביע)מכבי מגיע קצת באופוריה לאחר הניצחון ביום חמישי אחרון על ברצלונה וזה יבואו לידי ביטוי היום בדקות הראשונות של המשחק אבל קבוצה כמו מכבי תדע גם איך לצאת מזה תוך כדי המשחק.
    הגארדים של מכבי הגיעו למשחק ברגע הנכון ונתנו מס' נקודות נכבד, ביינום ודיויד קלעו 21 כ"א יותם הוסיף עוד 17 נ'ק, לעומת מכבי ירושלים מגיע עם הגב אל הקיר שבשלושת משחקיה האחרונים היא הפסידה לאשקלון, ר"ג וגלבוע עפולה.
    ירושלים יודעת שהפסד היום מוריד אותה למקום החמישי על חשבון אשקלון או ר"ג. (שמשחקות היום אחד נגד השנייה)
    ירושלים יודעת שהיא חייבת לנצח היום ושהפסד לא בא בחשבון גם עם היריבה זאת מכבי ת"א.
    עוד משחק לא פחות מעניין צפוי לנו במחזור הזה והוא חולון נגד בני השרון משחק של שתיי קבוצות המקוות לקחת השנה את האליפות אבל קודם כל תרצנה להוכיח אחת לשנייה מי קבוצה טובה יותר.
    בני השרון מגיע לאחר הניצחון על מכבי ת"א ובעצם ההפסד האחרון של בני השרון היה לחולון (75-68 באולם הפחים)
    בני השרון מגיע לאחר שישה ניצחונות רצופים, חולון לעומתה מגיע לאחר ארבע ניצחונות רצופים והפסד האחרון של היה למכבי ת"א. (85-84)
    זה שתיי קבוצות עם סגנון משחק שונה האחת שמה דגש יותר על הגנה והשנייה משחק התקפה ונוטה להשתולל על המשחק כל קבוצה תרצה לבואו ולהכתיב את הקצב שלה, מי שתצליח תצא המנצחת בסוף.
    המשחק השלישי בחשיבותו בצמרת הוא המשחק בין אשקלון המשתפרת נגד ר"ג המתפרקת, ר"ג התחילה את העונה בצורה מצוינת הצליחה אפילו לנצח את מכבי ת"א, בלינקו בנה קבוצה טובה אבל הבעיה שלו הוא הרכז שיש לו טולבארט, טולבארט לא בדיוק ילד הוא בן 36 והוא מראה סימני עייפות ממשחק למשחק מה שלא עושה טוב לקבוצה של בלינקו שנמצאת במין משבר שהיא מפסידה 5 משחקים ברציפות ואחד מהם היה בסיבוב הקודם נגד אשקלון.
    (93-92)
    אשקלון יכולה להגיע לפיינל פור בזכות הפסדים האחרונים של ירושלים במשחקים האחרונים, אשקלון בתקופה טובה שסטיב בארט ומאסי וקאר פשוט משחקים כדורסל טוב ונותנים לקבוצה תנופה גדולה.
    אשקלון מגיע לאחר 3 ניצחונות רצופים שהפסד האחרון שלהם היה נגד מכבי ת"א, אשקלון יכולה לנצח את המשחק הזה אבל מצד שני ר"ג יודעת גם היא שהיא חייבת לנצח היום עם היא רוצה להגיע לפיינל פור.




  7. #6
    משתמש כבוד האוואטר של shachar4490
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    6,642
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    WTFFFFFFFFF איזה משחק!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    מכבי נקמה בענק בירושליים על גמר הגביע, היא חזרה מפיגור של 20, הגיעה להארכה וניצחה 113:111!
    ביינום ענק, אני לא מדבר עליו יותר. ענק הוא היה! בלותנטאל עם 2 שלשות מטורפות, כספי עם משחק גדול, הלפרין מצויין.
    אין מה להוסיף.

  8. #7

    ברירת מחדל

    משחק אחד המדהימים אני לא צוחק!!!!! שלשות מכל צדדדדדד ועכשיו בסוף חשבתי שאני הולך למות עם השלשה של פניני!!!!! פאק! משחק כזה חזק של 2 הקבוצות

    וביינום ? בכלל. אם עד עכשיו חשבתי שהוא תותח , הוא עוד יותר תותח! הנהיג את מכבי ברוב המשחק ובעיקר מהרבע הרביעי עד הניצחון הזה!

  9. #8
    משתמש משקיע האוואטר של Funk-A-Delic
    תאריך הצטרפות
    08/2007
    הודעות
    2,410
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    nock nock,whos ther?me,i kill you
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    איזה משחק איזה!!יואו חשבתי שעוד שניה אני מקבל
    התקף לב...יואו!!היה חזק!!


    _Alon_

    כשאתה אומר"גזר גמדי אשכנזי" אתה יכול להגיד גם
    "גזר גם עדי אשכנזי"



  10. #9
    משתמש כבוד האוואטר של shmuel555
    שם פרטי
    שמואל
    תאריך הצטרפות
    07/2006
    הודעות
    14,527
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    משפט מחץ
    "..גם אם תהיא על סף תהום אלך אחריך עד סוף העולם
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    היה באמת משחק מדהים, שירושלים הובילה 20 הפרש חשבתי שזהו מכבי פשוט מתפרקת ודווקא מי שתמיד מנסה להציל את המולדת ובעצם חופר בור עמוק יותר מצליח להוציא את מכבי מהברוך הזה ומי עם לא וויל ביינום שפשוט לקראת הפיינל פור מציג משחקים מצוינים, באמת שאין מילים חוץ מכל הכבוד והרבה בזכות שמעון שהאמין בו ולא ויתר עליו.
    טרנס מוריס עם משחק פושר אבל עם חטיפה ענקית פשוט ומה עוד אפשר להגיד על הכספי ילד עם חשיבה של שחקן בן 30 איזה הוצאת כדור לדיויד שקלע פשוט שלשה ענקית.
    עוד דבר כל הכבוד ענקי לאיש מאחורי הקלעים גיא גודס עם התרגיל של וויל ומוריס שהביא את מכבי לארכה.




  11. #10

    ברירת מחדל

    בהחלט זה נראה גמור שההפרש היה יחסית גבוהה ברבע הרביעי.. אבל לא בישביל מכבי.

    מכבי תמיד גומרים משחקים גדולים בשניות האחרונות , *אהם* שארפ *אהם* עובדה. שארפ עולה ברגעים קריטים

  12. #11
    משתמש כבוד כוסון
    שם פרטי
    מיכאל
    תאריך הצטרפות
    11/2007
    הודעות
    18,119
    לייקים
    57
    נקודות
    2,270
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ביינום הראה שלא סתם קטש נתן לו את המפתחות בתחילת העונה...
    פניני חרא של שחקן,כאלה עבירות מגעילות ביחד עם מרקוביץ'..
    והחוץ הזה שמישהו זרק ומרקוביץ' ודיוויד נלחמו על הריבאונד,ומרקוביץ' הוציא אותו,ירושלים קיבלה אותו בחזרה..
    למרות שהוא היה של מכבי..
    ובאמת יופי של תרגיל גיאט גודס עשה..


  13. #12
    PraiSing The KinG האוואטר של Or8ParKer
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,127
    לייקים
    1
    נקודות
    19
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    משחק אחד הלוהטים!!!!יבתי וכאילו זה סרט מתח שזכה באיזה 10 אוסקרים!!!נשבע לכם שלשה ענקית של בלותנתאל בסוף ואז תיקו ואז איך הם החטיאו את הזריקה הזאת לא זוכר מי נראה לי טימי באוורס חשבתי זה נכנס..ואיך פניני המניאק הזה השתיק את הקהל ההומו הזה...יאאלה מכבי!!!
    מההתחלה ידעתי שביינום הוא אחד הוססים!!

  14. #13
    משתמש כבוד האוואטר של shachar4490
    שם פרטי
    שחר
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    הודעות
    6,642
    לייקים
    0
    נקודות
    0
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    האמת.. חשבתי על הארכה מתי שהיה 15 הפרש לירושליים ואמרתי לעצמי שמכבי תנצח אחריי הארכה. בסוף צדקתי חח..
    אני עדיין לא מאמין שמכבי הצליחה לחזור מזה חח.. נקמה מושלמת על הגביע.

  15. #14
    משתמש כבוד ומעצב
    זוכה ליגת חתימות חורף 2010
    האוואטר של ToMeR
    תאריך הצטרפות
    09/2007
    הודעות
    13,127
    לייקים
    7
    נקודות
    13,461
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    היום בני השרון נגד חולון !!!
    בני השרון מנצחים, אני הולך למשחק...(הייתי גם שבוע שעבר נגד נכבי.)

  16. #15
    PraiSing The KinG האוואטר של Or8ParKer
    שם פרטי
    אור
    תאריך הצטרפות
    01/2008
    גיל
    32
    הודעות
    5,127
    לייקים
    1
    נקודות
    19
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ישש חולון ניצחה!!!!!!!!!1

+ תגובה לנושא
עמוד 1 מתוך 2 12 אחרון >>


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 09:00.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,512,908 | הודעות: 8,213,501 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect