עד 6 ער סעמק לא מרגיש טוב אני ינסה לישון
מי שלא לחץ על הביצה היום מניאק עד מתי נוב 10
חחחחחח משועמם? XD לילה טוב.....
בברכה,גבי(CrazyKiller)מנהל פורום הומור וצחוקים לשעברIt's Now Or Never, I Ain't Gonna Live ForEver
בוקר טוב.
בוקר טוב. נעול.
My Gal =]
חוקי הפורום