שיהיה לכולם שבת שלוםםםםםםםםם
סוף שבוע רגוע וטובבב
ותהנו היוםםם כולם!!!![]()
שיהיה לכולם שבת שלוםםםםםםםםם
סוף שבוע רגוע וטובבב
ותהנו היוםםם כולם!!!![]()
פפפפפפפפפפפפפפפעעעעעעעעעעאני יגיד לך דוגרי למה לא באלי לבוא?עשיתי שישלכו לי
SMS לטלפון של תחזית יומית מה יהיה היום לפי המזל שלי ורשמו לי שהיה לי יום ארוך ובערב אני צריך לנוח
- שנה טובה , שנה בלי מלחמות ומריבות (: -
|
|
שבת שלום! (:
שבת שלום.
מה שבת שלום?!.. כולכם כבר הגבתם לשבת שלום הראשון![]()
חלאס כבר 3 אשכולות שבת..
כל פעם צריך לבדוק אם כבר פתחו אשכול כזה.. =/ (-.
שבת שלום
שבת שלום אטרף...
שבת שלום D:
יש כבר אשכול כזה...........