1)קודם כול מי שהיה בסגירה אתמול יכול לספר באמת איך היה.
2)[בעד לסגור את הסילבר\נגד.
אני לא רוצה שיסגרו את הסילבר אפילו שהייתי בו פעמיים- שלוש
זה מקום נחמד שהנוער היה בו כל יום שישי ובאמת אחד המועדונים הטובים לנוער..
חבל שמכרו אותו.
1)קודם כול מי שהיה בסגירה אתמול יכול לספר באמת איך היה.
2)[בעד לסגור את הסילבר\נגד.
אני לא רוצה שיסגרו את הסילבר אפילו שהייתי בו פעמיים- שלוש
זה מקום נחמד שהנוער היה בו כל יום שישי ובאמת אחד המועדונים הטובים לנוער..
חבל שמכרו אותו.
|
|
אחד המועדונים הטובים? מה יש לך?
אם לא באים לשם גותים באים ערסים, אם לא שתיהם אתה לא תשים לב מרוב שהמקום קטן וצפוף
אני יכול לעשות בחדר שלי מועדון ויכנסו יותר מהסילבר :|
והסילבר עוד לא נסגר, חבר שלי באיזה ליין שמארגן שם מסיבה בערב יום העצמאות
מי יהיה נגד ? בעד !
זה מועדון של גוטים והומואים (אני רציני)
גם אם יכניסו אותך לא יהיה לך עם מי לרקוד כי 90% מהבחורות שם לסביות
קיצר מועדון גרוע ומגעיל
נערך לאחרונה על ידי paX; 04-05-2008 בשעה 12:49.
מעבירים את ההפקה ל TLV מה זה משנה
אחי חרא של מועדון כולם שמה ילדים קטינים ומעצבנים
בטח בעד יש שם הרוב הומואים ואין מקום לזוז