מה תעשו ביום העצמאות?
תצאו לאיזה פאב ודברים רגילים כאלה?
או שתעשו משהו אחר ומיוחד יותר?
אני הולך עם חברים למופע סטנד אפ ואתם?
מה תעשו ביום העצמאות?
תצאו לאיזה פאב ודברים רגילים כאלה?
או שתעשו משהו אחר ומיוחד יותר?
אני הולך עם חברים למופע סטנד אפ ואתם?
|
|
אחי מה אתה מזיין לנו בשכל תגיד? אתה בן 14..שב בבית שחק בסוני..בירות להעביר תבשר.וודקה להשתכר..ואללה..
בכל מקרה נוסעים כל החברה לים ואללה שנה אחרונה כולם ביחד עוד חודשיים כבר חלק מתגייסים...כמות שתייה לא מהעולם הזה 10 וודקות 2 אפטר שוק אבסנט ובד אפל...אחחח..איזה ערב גדול זה הו לך להיות..וכמובן עושים על האש גם