קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] מה אתם עושים ביום העצמאות ?
    על ידי FunnyXD בפורום דיבורים
    תגובות: 49
    הודעה אחרונה: 17-04-2010, 19:25
  2. [דיון] מה אתם עושים ביום העצמאות?
    על ידי Old Lady בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-04-2010, 18:09
  3. מה אתם עושים ביום העצמאות...??
    על ידי -sUIx בפורום דיבורים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 27-04-2009, 18:32
  4. [דיון] מה אתם עושים ביום האהבה?
    על ידי בני =\ בפורום מתבגרים ומתגברים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 11-02-2008, 17:42
  5. מה אתם עושים ביום העצמאות הקרוב?
    על ידי Godsmack בפורום רוק ומטאל
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-04-2006, 20:17
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

[דיון]מה אתם עושים ביום העצמאות?

  1. #1
    משתמש משקיע האוואטר של Shon.
    שם פרטי
    שון
    תאריך הצטרפות
    04/2008
    הודעות
    3,054
    לייקים
    0
    נקודות
    44
    משפט מחץ
    Mes Que Un Club
    מין: זכר

    ברירת מחדל [דיון]מה אתם עושים ביום העצמאות?

    מה תעשו ביום העצמאות?
    תצאו לאיזה פאב ודברים רגילים כאלה?
    או שתעשו משהו אחר ומיוחד יותר?

    אני הולך עם חברים למופע סטנד אפ ואתם?

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,146
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    כניראה לאומן 17

  4. #3
    משתמש משקיע
    שם פרטי
    חגי
    תאריך הצטרפות
    07/2007
    גיל
    32
    הודעות
    3,171
    לייקים
    0
    נקודות
    1,001
    משפט מחץ
    stop trying to be the king cause the ace is back (dr. dre motherfuckers(
    מין: זכר

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי ~xXx~ צפיה בהודעה
    כניראה לאומן 17
    אתה מירושלים?
    אני עושה מנגל עם חברים עם בשר טוב בירות טובות(או טובורג גרין או פילזנר או קרלסברג אם יהיה תקציב)..ואולי איזה וודקה להשתכר..הבירות זה להעביר תבשר כמובן..

  5. #4
    מורחקים
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    הודעות
    2,234
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kinghagai צפיה בהודעה
    אתה מירושלים?
    אני עושה מנגל עם חברים עם בשר טוב בירות טובות(או טובורג גרין או פילזנר או קרלסברג אם יהיה תקציב)..ואולי איזה וודקה להשתכר..הבירות זה להעביר תבשר כמובן..
    אחי מה אתה מזיין לנו בשכל תגיד? אתה בן 14..שב בבית שחק בסוני..בירות להעביר תבשר.וודקה להשתכר..ואללה..

    בכל מקרה נוסעים כל החברה לים ואללה שנה אחרונה כולם ביחד עוד חודשיים כבר חלק מתגייסים...כמות שתייה לא מהעולם הזה 10 וודקות 2 אפטר שוק אבסנט ובד אפל...אחחח..איזה ערב גדול זה הו לך להיות..וכמובן עושים על האש גם

  6. #5
    משתמש משקיע
    תאריך הצטרפות
    08/2004
    גיל
    38
    הודעות
    2,146
    לייקים
    0
    נקודות
    0

    ברירת מחדל

    ציטוט נכתב במקור על ידי kinghagai צפיה בהודעה
    אתה מירושלים?
    אני עושה מנגל עם חברים עם בשר טוב בירות טובות(או טובורג גרין או פילזנר או קרלסברג אם יהיה תקציב)..ואולי איזה וודקה להשתכר..הבירות זה להעביר תבשר כמובן..
    לא אני מאשדוד אני מדבר על האומן 17 ש בבת ים או שאיפה שהוא שם בסביבה

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 15:51.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,905 | הודעות: 8,214,499 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect