אני שמעתי על משחק שאישית אהבתי..
רואים סרט של באגס באני וכל פעם שהוא שובר את חוקי הפיזיקה דופקים שאט...
מכירים עוד..?
אני שמעתי על משחק שאישית אהבתי..
רואים סרט של באגס באני וכל פעם שהוא שובר את חוקי הפיזיקה דופקים שאט...
מכירים עוד..?
קרא חוקי חתימות
|
|
תראו את הסרט Beerfest
מלא משחקים חזקים יש שם
תראו את הסרט "פסטיבל הבירה"
ששמה יש באמצע הסרט משחקים אולימפים של בירה ובמשחקים האולימפים יש מלא משחקי שתיה.
מומלץ לראות,סרט מעניין מאוד
שיחקנו פעם פוקר שוטים ^^ מצחיק רצח
Bring the Violence-
fuzzy dcuk
צריכים להגיד בסבב פאזי דאק וכשמישהו אומר dussy אז צריכים להגיד duky fuzz ... וזה מבלבל רצח שאתה מסטול
אני מכירה שלוקחים שוט ומחזיקים אותו בפה הרבה זמן.
ומי שמצליח להחזיק הכי הרבה זמן אז.. לא זוכרת מה עושים לו (אני אברר) XD
קיצר משחק משעשע, וקצת הורס ת'בריאות O_O
נערך לאחרונה על ידי Pulikation; 10-05-2008 בשעה 23:36.
Muddy water won't do for a mirrorA dog doesn't care if you're rich or pooreducated or illiterateclever or dull.Give him your heart and he will give you his
תאמת עכשיו המצאתי ^^
בהשראתו של הפריק האגדי .
משחקים פוקר , במקום לשחק על משהו משחקים על שוטים , משווים , מעלים
צריך חברים לא קמצנים ^^
מי רוצה כבוד לא מבקש כבוד
חתימך נערכה מאחר ועברה על סעיף בחוקי החתימות.
ספוילר:
למי שרוצה משחק לל"ג בעומר: (רק לא ליד המדורה)
לאחר ששותים ומרגישים את ההשפעה...
אחד עומד מולכם ומסובב אתכם איזה 10 סיבובים ואתם צריכים ללכת בקו ישר.. מצחיק רצח
איפה אתה חי שאולי אנחנו שיחקנו בזה לפני שנים =\
[18:15:21] <@orcho> orcho - עכשיו תעלה תמונה שלך
[18:15:27] <@FLASH> לא אחי אני מכוער
יש לי משחק באן זונה.
כולם ממלאים לעצמם שוט ושותיםתשעו 10 סיבובים ככה יהיה טוב
סתם .
כל אחד אומר משו בעצמו שהוא חושב שלאף אחד אין. למי שאין שותה שוט .
אפשר לעשות never על שטים
כול אחד אומר משהו שהוא בחיים לא עשה וכל מי שעשה דופק שאט
קבל משחק:
פתח הבקבוק קח כוס
שפוך מהבקבוק לכוס ושתה
שמע זה משחק אשששש