אני הכי אוהב את ג'ק דניאלס וג'ק ג'נטלמן. איזה אתם אוהבים?
היחיד שטעמתי זה ג'וני ווקר רד לייבל..אז זה הוויסקי שהכי אהבתי חח
....
נערך לאחרונה על ידי Tal; 11-05-2008 בשעה 19:16.
חוקי הפורום