אתה מזמינים לאכול גם?
רק שותים?
מה אתם עושים בד"כ כשאתם במועדון\פאב...
אתה מזמינים לאכול גם?
רק שותים?
מה אתם עושים בד"כ כשאתם במועדון\פאב...
|
|
במועדון שותים והולכים למסיבה בפאב שותים ומנשנשים את הבייגל'ה בצד ואם אתה גם רעב או שסתם בא לך להרגיע את התחושה של האלכוהול אתה מזמין גם משהו לאכול.
יהיה כיף!
זה נהיה כבר שגרה...
אני יוצא עם עוד 2 חברים, יש לנו אפילו חניה קבועה ליד אלנבי בתל אביב.
שותים וודקה פרפקט, אוכלים במבות גרעינים וכאלה.
ואז הולכים לפאבים, נכנסים לפאב, בודקים מה הולך... עם יבש הולכים לפאב אחר אם לא נשארים. ככה עד שמוצאים תפאב הכי נחמד
שותים עוד איזה בירה או 2, מתחילים עם בחורות...
עוברים ליד הGO-GO, חבר אומר בוא ניכנס בוא ניכנס ואפחד לא מקשיב לו
חוזרים לראשון לאכול סמבוסק באובלעפיה ויושבים בשכונה =]