כאן כל אחד ירשום איזה קוקטייל הוא הכי אוהב לשתות,
ויספר לנו איך הוא עושה את זה..
או סתם אפילו עירבוב של אלכוהול אחד עם השני![]()
כאן כל אחד ירשום איזה קוקטייל הוא הכי אוהב לשתות,
ויספר לנו איך הוא עושה את זה..
או סתם אפילו עירבוב של אלכוהול אחד עם השני![]()
|
|
עכשיו יהיו את החכמים שירשמו וודקה רדבול אז:
וודקה רדבול - כי אני חכם
סתם... עכשיו באמת אממ... נחמד מאוד זה סן פרנסיסקו![]()
טקילה סנרייז
אין לי מושג ממה זה עשוי
אני רק זוכר שזה היה טעים (למרות ששתיתי את זה אחרי משהו כמו 12 13 כוסות של וודקה אשכוליות)
מה סן פרנסיסקו? מה אתה אוכל בתחת??
ואם כבר וודקה רדבול אז תציינו סמירנוף תפוחים רדבול...ליגת אלופות הדבר הזה..
ובקוקטיילים? למקום הראשון הגיעו ביחד בן לאדן ופליימינג למבורגיני...תנסו לא תתאכזבו
פליימינג למבוריגינ משו מטורף למרות שבפעם הראשונה כששתיתי 4 כאלה לא הישתכרתי בכלל חחחחחחחחחח אבל זה עדיין משו חזק!
שתית 4 כאלה ולא השתכרת?
מה אתה מזיין בשכל אחי חחחחחחחח זה הדבר הכי מטורף שקיים בעולם..כנראה שמשהו שם לא היה בסדר כי רק בגלל שאותה שותה אתזה שהאש בוערת והחום של הלהבות עולה לך דרך הקש עף לך התחת...אז 4 כאלה? בחייאת
פליימינג למבוגרגיני אחד הטובים!
ואני הכי אוהב ערבוב של ייגר דבש עם באד אפל...פשוט חולה על זה..