חבר'ה אני צריך יוזרבאר של מכבי עלית ת"א.. בלי נקודות וכאלה..סתם טובה שאתם מחפשים לי בנט.. כי אני לא מצאתי.. בכל מקרה לכל העוזרים תודה מראש!!
_Alon_ כשאתה אומר"גזר גמדי אשכנזי" אתה יכול להגיד גם "גזר גם עדי אשכנזי"
חוקי הפורום