חבר'ה אני צריך יוזרבאר של מכבי עלית ת"א..
בלי נקודות וכאלה..סתם טובה שאתם מחפשים לי בנט..
כי אני לא מצאתי..
בכל מקרה לכל העוזרים תודה מראש!!