באיזה מסיבות בילתם בעבר ?? נהנתם?
בואו וספרו.
באיזה מסיבות בילתם בעבר ?? נהנתם?
בואו וספרו.
|
|
פאק...
המסיבה שהכי נהנתי בה הייתה של חבר שלי
במועדון נחמד
מצאתי לעצמי מישהי
כל הערב היינו ביחד
היא חתכה בערך בשעה שלוש בלילה
ואחרי זה הרגשתי מלך העולם כי היא הייתה כוסית על
והייתי שם עם מלא חברים וזה וזה וזה
בקיצור היה בן זנונים
קרא חוקי חתימות
לפני משו כמו חצי שנה הייתי בפופאי בראשון...
המועדון עצמו לא משו, אבל הייתה רחבת רוק קטלניתתת והיו גם ים בחורות שוות
זה היה במסיבה של 2 חברים