איזה מועדונים אתם אוהבים לצאת עליהם עם חברים בערבים?
אני אוהב את האולטראסאונד והטרמינל
מה שלכם?
איזה מועדונים אתם אוהבים לצאת עליהם עם חברים בערבים?
אני אוהב את האולטראסאונד והטרמינל
מה שלכם?
נערך לאחרונה על ידי Shon.; 18-05-2008 בשעה 14:24.
|
|
סיטי הול חורבה
יאללה מכבי שלי תתנו הכל בישבילי כי עד המוות זה את ואני
לא נכנס למועדונים יותר מדי...
אני בדרך כלל בפאבים באלנבי
מת על הסטארסקי =]