מה אתם מעדיפים לעשן, סיגריה או נרגילה?
כל אחד והטעם שלו..=]
מה אתם מעדיפים לעשן, סיגריה או נרגילה?
כל אחד והטעם שלו..=]
|
|
בשבילי סגריה, נרגילה עושה לי בחילה לא יודע למה.
סיגריה , הכי נגיש הכי נוח
מי רוצה כבוד לא מבקש כבוד
חתימך נערכה מאחר ועברה על סעיף בחוקי החתימות.
ספוילר:
סיגריה- תמיד יש טעם של עוד!!!!!!!![]()
נרגילה....
סיגריה זה טעם מלוח וגועלי , אתה לא נהנה לעשן את זה(אלא אם כן אתה מכור מסריח לניקוטין)
אני אוהב נרגילה אבל זה לא כזה נגיש ולוקח זמן לארגן אותה... אז אני מסתפק בסיגריות רוב הזמן...
נרגילה
__________________
מי שגם רוצה אחת כזאת שיגיד לי בפרטי
__________________
אמממ תלוי במצב רוח...לפעמים סיגריות לפעמים נרגילה...
נרגילה סיגריה ג'וינט מה שבא ליד
קרא חוקי חתימות
שום דבר.אבל עם כבר אז נרגילה
Keep the blue side up.i
נרגילה.