[ לא משהו]
[ לא משהו]
|
|
אחלה ביקורת אחי
ואני דווקא אהבתי.
8/10
סרט דפוק לאללה כמה התלהבו ממנו בסוף יצא סטייל גונדזילה עם אפקטים בפוטושופ גירסה 3 משנת 96 :|
ראסמי אני מסכים עם משה.. סרט בלי יותר מידי פואנטה אהבתי תרעיון שכאילו זה מצולם במצלמה בייתית וזה.. אבל תפסו ממנו יותר מידי.. כאילו הוא גם יחסית קצר ולא יודעים מה קרה בכלל... זה לא שיודעים בערך לא יודעים בכלל
בכלל לא משהו S:
סרט נחמד, לא משהו מטורף אבל נחמד
הקטע של המצלמה ביתית חמוד
וזהו
ד"א משה, סחטיין על הביקורת המושקעת![]()
חרא סרט! 10\1
,
,
,
Intel Core 2 Duo E8400 3.0Ghz OC
Arctic Cooling Freezer 7 Pro
Gigabyte GA-P35-DS3L
Western Digital 500Gb 16MB AAKS
G.Skill 4GB DDR2-800 DualKit (2x2GB) CL5-5-5-15
Gainward Gtx 260 216sp OC
PIONEER DVR-212BK X18 DUAL LAYER
NZXT apollo Black
Corsair 550VX 41A @ 12V
חרא של סרט פשוט חרא בזבוז זמן וכסף, התלהבתי חשבתי זה יהיה סרט אדיר ששווה קולנוע בסוף יצאתי כמעט הקאתי מהחרא הזה
אח שלי הוריד ת'סרט שווה לראות או לא?