נהנתם שם? יותר טוב מהסילבר..?
נהנתם שם? יותר טוב מהסילבר..?
|
|
מקום נחמד שיפצו אותו, עשו אורות ברחבה ממש נחמד..
וכן הרבה יותר טוב מהסילבר
ראיתי תסרט, הוא יפה דווקא
וואלה הייתי לפני לא הרבה זמן פעם ראשונה לא יודע איך הוא היה פעם, אבל הוא סבבה לגמרי...
ואני אישית שונא תסילבר
קרדיט לHen הכריש על החתימה
400 - 500 - 600 - 700 - 800