איך אני יכולה שסוג הכתב שלי תמיד יהיה comic sans ms ?
ולא כתב ברירת מחדל ? אני רוצה את הכתב ככה ושיהיה תמיד על גודל 3 .
אפשרי לעשות את זה אוטומטי ? תודה![]()
איך אני יכולה שסוג הכתב שלי תמיד יהיה comic sans ms ?
ולא כתב ברירת מחדל ? אני רוצה את הכתב ככה ושיהיה תמיד על גודל 3 .
אפשרי לעשות את זה אוטומטי ? תודה![]()
|
|
אי אפשר.