אני כבר לא מנהל אחרי הבאן שדפקת לי סתם , אז סתם יש לי גישה לפורום מנהלים =\ תורידו אותה! תודה.
אוקיי,הגישה יירדה.
נערך לאחרונה על ידי Shimda; 05-06-2008 בשעה 15:36.
חוקי הפורום