חשבתי אולי לפתוח עוד שני פורומים למשחקי רשת אחד:call of duty
והשני :freestyle
אלה משחקי רשת מאוד מוכרים ומצליחים!
וגם לפתוח פורום שאפשר להתלונן אליו על ילדים שעשו דברים רעים בפורומים וכל מיני כאלה..
חשבתי אולי לפתוח עוד שני פורומים למשחקי רשת אחד:call of duty
והשני :freestyle
אלה משחקי רשת מאוד מוכרים ומצליחים!
וגם לפתוח פורום שאפשר להתלונן אליו על ילדים שעשו דברים רעים בפורומים וכל מיני כאלה..
|
|
סבבה אחי..
מצטער עם כותרת לא תקינה ושאכתי הצבעה במקום *הצעה
אני יודע שאסור להגיב אבל זה במטרה לעזור,
אם אתם רוצים אפשר לפתוח סקר בפורום סקרים ולראות אם הקהילה מעוניינת.
תשאל אם אתה יכול לעשות את זה!!
זה טוב!
תפתחו כמה סקרים שתרצו.
תתחילו להפעיל את המשחק בפורום משחקים ואם זה יהיה פעיל אז נפתח.
כרגע לא.
אגב פורום שאפשר להתלונן אליו על ילדים שעשו דברים רעים בפורומים וכל מיני כאלה, זה בדיוק פורום משוב.
Whose shaded man's blood,
by man shall his blood be shed.
Orphaned Land, Genesis
TomeR says:
ספר לי משו
ישי says:
אני גיי