אני צריך כתוביות לסרט איירון מן הבעיה שאני מדביק את הכתוביות הכתוביות רצות לפני שהאנשים מדברים מעצבן ולא מבינים כלום!!
אני צריך לסרט הזה:
_Iron.Man.[2008.Eng].TS.DivX-LTT
|
|
קרא חוקים. אין להביא או לבקש מידע בנוגע לשיחרורים של כתוביות, הורדות ועוד.
בכל מקרה כמה אתרים שיעזרו לך:
http://www.torec.net/
http://www.subscenter.org/
http://www.sratim.co.il/movies/subtitles/