אוקיי, אני חושב שכולנו ציפינו לסרט וול-E לפחות משנה שעברה כשראינו לראשונה את הפרומו על הרובוט החמוד שמדבר בצורה מוזרה... מאז אנחנו במתח, מה בדיוק קרה לרובוט החמוד שניקה זבל? אז הנה, אני כאן בכדי לרשום לכם את הציפיות מהסרט וול-E.
אחרי צפייה בטריילרים שונים (שמפורסמים למטה אחרי התמונות) של הסרט שמגיע בקיץ אני מוכרח להגיד - אני מתרשם! איזו איכות של אנימציה! איזה יופי! זה נראה כ"כ אמיתי כשבעצם הכול נעשה דרך המחשב, נכון מדהים? ולחשוב שפעם העבירו תמונה תמונה מול המצלמה...
אז אני מאמין שכן, הסרט הזה יהיה סרט טוב מבחינת איכות, אנימציה, יופי ומציאותיות. אבל מה לגבי העלילה? עלילה נורמלית לכל סרט דיסני נורמלי ורגיל, דמות חמודה ותמימה מתאהבת בדמות אחרת, ומשם הכול משתבש ומשתנה וזז, ותמיד הסוף הטוב. ואני שואל את עצמי - שוב? עוד פעם? למה לאזעזל אנחנו מוכרחים לצפות שוב ושוב ושוב בחמידות הקיטצ'ית הזאת רק במדויות אחרות? האם להוליווד נגמרו הרעיונות? כן.
אז למה אנחנו ממשיכים לצפות? ככה! מה שניסיתי להעביר זה שלמרות כל המתקתקות הזאת אנחנו אוהבים את זה, ומה שאנחנו אוהבים, הוליווד מספקת. אז אני מציע לכם ללכת לראות את וול-E ברגע שהוא יוצא לקולנוע, כי מדובר פה על אחד הסרטים היותר חמודים מבית דיסני.
http://youtube.com/watch?v=mC86heBo0d4
http://youtube.com/watch?v=fCcCZOSAt...eature=related
פשוט סרט חמוד, ממש ממליץ לראות...








ציטוט ההודעה