קהילות פורומים, הורדות, יעוץ ותמיכה


אשכולות דומים

  1. [דיון] בקרוב: Wall-E
    על ידי SpiderPig בפורום סרטים וקולנוע
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 22-06-2008, 14:03
  2. [דיון] היטמן- ציפיות מהסרט החדש שיוצא בקרוב!
    על ידי -sUIx בפורום סרטים וקולנוע
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-11-2007, 14:37
  3. [בקרוב] Ultimate Spider-Man
    על ידי Jack בפורום תמיכה טכנית במשחקים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 08-09-2005, 07:52
  4. Jim Jones ft. P. Diddy & Paul Wall - What U Been Drankin On | HTTP
    על ידי bigimot בפורום מזרחית ודיכאון להורדה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 03-09-2005, 13:02
+ תגובה לנושא
מציג תוצאות 1 עד 2 מתוך 2

[בקרוב+ציפיות] Wall-E

  1. #1
    משתמש ותיק האוואטר של JamesBond007
    תאריך הצטרפות
    04/2007
    הודעות
    5,744
    לייקים
    0
    נקודות
    116
    משפט מחץ
    סכין חדה, פיוז קצר. יש שאלות?
    מין: זכר

    ברירת מחדל [בקרוב+ציפיות] Wall-E

    אוקיי, אני חושב שכולנו ציפינו לסרט וול-E לפחות משנה שעברה כשראינו לראשונה את הפרומו על הרובוט החמוד שמדבר בצורה מוזרה... מאז אנחנו במתח, מה בדיוק קרה לרובוט החמוד שניקה זבל? אז הנה, אני כאן בכדי לרשום לכם את הציפיות מהסרט וול-E.
    אחרי צפייה בטריילרים שונים (שמפורסמים למטה אחרי התמונות) של הסרט שמגיע בקיץ אני מוכרח להגיד - אני מתרשם! איזו איכות של אנימציה! איזה יופי! זה נראה כ"כ אמיתי כשבעצם הכול נעשה דרך המחשב, נכון מדהים? ולחשוב שפעם העבירו תמונה תמונה מול המצלמה...
    אז אני מאמין שכן, הסרט הזה יהיה סרט טוב מבחינת איכות, אנימציה, יופי ומציאותיות. אבל מה לגבי העלילה? עלילה נורמלית לכל סרט דיסני נורמלי ורגיל, דמות חמודה ותמימה מתאהבת בדמות אחרת, ומשם הכול משתבש ומשתנה וזז, ותמיד הסוף הטוב. ואני שואל את עצמי - שוב? עוד פעם? למה לאזעזל אנחנו מוכרחים לצפות שוב ושוב ושוב בחמידות הקיטצ'ית הזאת רק במדויות אחרות? האם להוליווד נגמרו הרעיונות? כן.
    אז למה אנחנו ממשיכים לצפות? ככה! מה שניסיתי להעביר זה שלמרות כל המתקתקות הזאת אנחנו אוהבים את זה, ומה שאנחנו אוהבים, הוליווד מספקת. אז אני מציע לכם ללכת לראות את וול-E ברגע שהוא יוצא לקולנוע, כי מדובר פה על אחד הסרטים היותר חמודים מבית דיסני.









    http://youtube.com/watch?v=mC86heBo0d4
    http://youtube.com/watch?v=fCcCZOSAt...eature=related

    פשוט סרט חמוד, ממש ממליץ לראות...
    בברכה, JamesBond007

    אני הייתי השמרטף האוהב של שמוליק...
    גמאני מסתפר אצל מישל!!!

  2. קישורים ממומנים

  3. #2
    FoXRiveR
    אורח

    ברירת מחדל

    נראה סרט חמוד,נראה.

+ תגובה לנושא


הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך


כל הזמנים הם לפי GMT +3. השעה כרגע היא 16:15.
מופעל על ידי vBulletin™ © גרסה 4.1, 2011 vBulletin Solutions, Inc. כל הזכויות שמורות.
פעילות הגולשים
אומנות וגרפיקה
מוזיקה
ספורט
סדרות טלוויזיה
סרטים וקולנוע
קנייה ומכירה
רשתות חברתיות
הבורר 3
פורומי פנאי ובידור
סרטים
סדרות
משחקים
דיבורים
אקטואליה
בעלי חיים
בדיחות והומור
משחקי ספורט
הבורר
מחשבים וטכנולוגיה
תמיכה טכנית
חומרה ומודינג
תוכנות להורדה
סלולארי וגאדג'טים
רקעים למחשב
ציוד הקפי למחשב
אבטחת מידע
תכנות ובניית אתרים
כסף ברשת
אייפון
בריאות ואורח חיים
כושר ופיתוח גוף
דיאטה
צבא וגיוס
יעוץ מיני
מה שבלב
אומנות הפיתוי
יהדות
מיסטיקה ורוחניות
אתאיזם ודתות

נושאים: 2,513,596 | הודעות: 8,214,190 | משתמשים: 315,603 | המשתמש החדש ביותר: upizijoj | עיצוב גרפי: סטודיו עודד בביוף | קידוד: rellect