הנתונים שלי זה פרופיל 97 עם 2 סעיפים אחד ראיה והקבא שלי זה 53 והדפר 60 מישהו יכול להגיד לי אם זה נתונים טובים? ואיזה תפקידים איכותים אני יכול לקבל
הנתונים שלי זה פרופיל 97 עם 2 סעיפים אחד ראיה והקבא שלי זה 53 והדפר 60 מישהו יכול להגיד לי אם זה נתונים טובים? ואיזה תפקידים איכותים אני יכול לקבל
|
|
קרבי/ לא קרבי?
קרבי אתה יכול להיות מה שבא לך -תלוי בסעיפים
דוגרי אני עדיין לא סגור אבל נראה לי קרבי מישהו יודע אם אני אמור לקבל זימון למודיעין
אם תקבל מודעין זה יהיה משהו נמוך מאוד, צריך נתונים יותר טובים, אתה תקבל יום סיירות, משייטת 13 אתה כבר נראה לי פסול בגלל ראיה, טייס לא תקבל אז זה לא רלוונטי, כל השאר פתוח לפניך.