בוקר טוב אנשים לא ישנתי כל הלילה חח......
בוקר טוב אנשים לא ישנתי כל הלילה חח......
בברכה,עמית.
|
|
בוקר טוב
וואלה ישנתי כמו מלך מ12 עד עכשיו...
שיהיה אחלה יום :]
אסור אשכולות כאלה :\
ונראלי שאיתן גם יכול לנעול את זה? |:
בוקר טוב...
בוקר ..
מבינים בכדורסל ? כנסו לכאן ותראו לנו את זה :http://www.iatraf.co.il/showthread.php?t=460885